Mając na uwadze dobro pacjenta i ciągłą poprawę jakości świadczonych usług, wdrożyliśmy system zarządzania jakością, system zarządzania środowiskowego oraz system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
Naszym Pacjentom zapewniamy 24 godzinny dostęp do diagnostyki i leczenia chorób serca technikami przezskórnymi. Realizując misję wdrożyliśmy system zarządzania jakością, system zarządzania środowiskowego oraz system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
Głównym celem zintegrowanej polityki jakości, środowiskowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy realizowanej w Intercard jest:
- zapewnienie kompleksowej opieki nad pacjentem;
- zapewnienie wysokokwalifikowanego personelu medycznego;
- kształtowanie świadomości i odpowiedzialności personelu;
- dbałość o bezpieczeństwo i satysfakcję pacjentów oraz personelu;
- wykorzystanie najnowocześniejszych urządzeń i wyposażenia medycznego w naszych placówkach;
- ciągłe doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania
W związku z powyższym Zarząd Intercard deklaruje zapewnienie wysokiej kultury organizacyjnej w zakresie:
- zapewnienia spełnienia zobowiązań dotyczących zgodności w zakresie zarzadzania środowiskiem oraz bezpieczeństwem i higieną pracy;
- dążenia do ochrony środowiska, w tym do zapobiegania zanieczyszczeniom;
- uznania problematyki środowiskowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy za jeden z głównych obszarów odpowiedzialności osób kierujących pracownikami na wszystkich szczeblach zarządzania;
- organizowanie pracy w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy, uwzględnianie problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy w procesach decyzyjnych na poszczególnych szczeblach organizacyjnych i w różnych pionach funkcjonalnych;
- urządzanie i eksploatowanie obiektów budowlanych, organizowanie pomieszczeń pracy, wyposażanie stanowisk pracy i tworzenie warunków środowiska pracy w sposób eliminujący zagrożenia dla zdrowia i ograniczający uciążliwości pracy pracowników oraz środowiska naturalnego
- uzyskanie przez wszystkie osoby kierujące i pracowników odpowiedniego do zajmowanego stanowiska przeszkolenia w dziedzinie środowiskowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy;
- systematyczne określanie celów i działań służących podnoszeniu świadomości jakościowej, środowiskowej oraz poprawie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, dokonywanie regularnej oceny ich realizacji, prognozowanie oraz praktyczne wdrażanie udoskonaleń;
- przekazywanie obiektywnej informacji o różnych aspektach bezpieczeństwa i higieny pracy występujących w całokształcie działalności firmy – jego pracownikom i współpracownikom.
- ochrona pracowników przed narażeniem na choroby zawodowe oraz wypadki przy pracy poprzez zapewnianie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, przy odpowiednim wykorzystaniu osiągnięć nauki i techniki.
Deklarujemy pełne zaangażowanie oraz zapewnienie wymaganych zasobów dla realizacji i doskonalenia naszych usług.
Zarząd Intercard
Prezes Zarządu
Iwona Franczak
Kraków, dnia 29.11.2021